5 cele mai bune legume pentru slăbit

5 cele mai bune legume pentru slăbit

Există vreo legătură între legume şi pierderea în greutate? Ei bine, da. Orice dietă sau expert in nutriţie va fi în măsură să elaboreze un plan din urma căruia să beneficiezi de pe urma legumelor.

Când ţii un regim vegetarian, ar trebui să îţi asiguri trei mese pe zi pentru ca organismul tău să obţină hrana necesară.

Fiecare legumă este plină de fibre, minerale şi vitamine, care nu sunt doar o opţiune sănătoasă, ci şi ideală pentru cei care se gândesc să slăbească. Deşi toate legumele sunt nutritive într-un fel sau altul, unele sunt extrem de hrănitoare şi ar trebui consumate în cantităţi adecvate, mai ales atunci când eşti la dietă.

Legumele fac parte din diferite categorii: unele care responsabile să te sature, altele care au un conţinut ridicat de apă şi câteva care au calorii negative.

Iată care sunt cele mai bune legume pentru slăbit:

1. Spanacul

Spanacul şi alte verdeţuri conţin doze mari de vitamina A, E, C şi K şi alţi nutrienţi, cum ar fi mangan, cupru, potasiu, fosfor, fier, calciu, acid folic şi riboflavină. Capacitatea lor de a reţine apa şi conţinutul ridicat de fibre face ca aceste legume cu frunze verzi să fie un depozit imens de lucruri bune. Este important să incluzi cel puţin două căni de legume verzi şi spanac în dieta ta pentru a avea un program eficient de pierdere în greutate.

2. Legume cu calorii negative

Acestea sunt alimente care au calorii foarte puţine şi pot fi incluse în dieta ta zilnică în cantităţi mari. Salata verde şi legumele cu frunze verzi se încadrează, la rândul lor, în această categorie. Alte alimente cu calorii negative importante sunt varza, ţelina, fasolea verde proaspătă, castraveţii, ridichile, roşiile cherry, ciupercile şi conopida.

3. Legume cu conţinut ridicat de apă

Conţinutul de apă din legume este important pentru a-ţi menţine un corp hidratat. În acest fel corpul tău nu doar că se menţine într-o stare optimă, dar poate arde mai repede şi grăsimile. Unele dintre aceste legume minune includ vinetele, dovleacul galben de vară, dovleceii, ceapa, castraveţii şi roşiile.

4. Broccoli

Broccoli conţin 40% proteine şi 60% carbohidraţi, plus doze generoase de vitamine, minerale şi apă. Carbohidraţii complecşi din broccoli te fac să te simţi sătul pentru o lungă perioadă de timp. Din moment ce energia este eliberată lent, corpul tău stochează energie suficientă. Alte substanţe nutritive importante din broccoli care sunt importante pentru dieta ta includ seleniul, fosforul, magneziul, fierul, calciul, acidul pantotenic şi tiamina.

5. Usturoiul şi ceapa

Familia cepei, care include prazul, arpagicul şi chives-ul au un conţinut bogat de sulfuri de alil. Acestea nu doar faciliteză pierderea în greutate, dar joacă un rol esenţial în scăderea tensiunii arteriale. Tipurile de cancer de stomac sau al tractului digestiv sunt, de asemenea, prevenite într-o măsură considerabilă cu aceste legume.

Unele dintre legumele care permite pierderea în greutate includ varza de Bruxelles, varza, lintea, prazul, salata verde, cartofii şi ardeiul gras roşu. Consumă o doză generoasă de legume în timpul programului de pierdere în greutate pentru a consuma caloriile într-un mod sănătos şi eficient.

 

Sursa: apropotv.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>